• Arc Group is gestart vanuit diepe passie voor auto's, oldtimers en alles wat daarmee te maken heeft. Ze bieden een breed scala aan diensten , variërend van opslag en verhuur tot transport met als doel klanten te helpen hun passie voor auto's te beleven en te delen.

  • Een professionele branding die aansluit bij hun kernwaarden: passie, vertrouwen en community

  • Een moderne look & feel gecombineerd met een sterke bedrijfsnaam. Arc is een anagram voor ‘car’ en elke letter slaat terug op één van hun kernwaarden.

    Het beeldmerk is opgebouwd uit een ‘arc’ (engels voor ‘boog). Als je het beeldmerk zou dupliceren en spiegelen krijg je de vorm van een hangar, het gebouw waarin hun opslagfaciliteit gesitueerd is.

Arc is een anagram voor ‘car’, gebaseerd op hun drie kernwaarden : Authentic, Reliable en Community.

Het logo is een abstractie van een boog en de vorm van hun gebouw.

Video in al zijn glorie

Alles bij Arc Group draait rond passie en beleving, daarom kon ook de gepaste videografie niet ontbreken in hun online aanwezigheid.

Smaakt naar meer?