Cringey boomer talk, het vergif van jouw employer brand.
Hoera, het nieuwe jaar is intussen van start gegaan. Dat betekent: een 30-tal dagen vastklampen aan de goede voornemens om ze dan weer te ‘vergeten’. Klinkt herkenbaar?
Pingpongen is beter dan tegen de muur slaan
In 2020 werd Smeltpunt officieel opgericht door Wout en mezelf, Senne. Wout opereerde toen al een tijdje onder de naam Smeltpunt voor het maken van foto’s op lokale events en kleine grafische opdrachten, maar voelde dat er meer in zat.
Ontdek hoe ik bij Smeltpunt leerde om harten te raken
Met kriebels in mijn buik stapte ik als student Marketing & Communicatie van de Hogeschool PXL de wereld van Smeltpunt binnen.
De essentie van branding: van visie tot visuele identiteit
Branding; sommigen denken meteen aan termen als: brand recognition, brand values en visuele identiteit. Anderen zijn tevreden met een logo en een fancy kleurke.
Eén maand gevuld met #cordavibes
Vanuit onze home offices rechtstreeks naar de energieke vibes van de Corda Campus in Hasselt. Yep, je leest het goed - na twee jaar knallen vanuit huis, hebben we eindelijk ons allereerste kantoor betrokken.
De 3 geboden voor een succesvolle social media strategie
Social media is niet meer weg te denken uit de digitale wereld van vandaag. In de bedrijfswereld blijft het toch nog vaak zoeken naar de juiste aanpak.